חמישה דברים שכל כלה חייבת לעשות בדרך לחופה

הצעת הנישואין המרגשת כבר מאחורייך? מרגע זה ואילך חייך יהפכו למסכת של הכנות לקראת האירוע הגדול, החשוב והמשמעותי בחייך. בשורות הבאות ריכזנו עבורך רשימה של חמישה דברים שכל כלה חייבת לעשות בדרך לחופה…

  1. רשימת מוזמנים-ערכי (ביחד עם בן זוגך כמובן) רשימה מלאה ומקיפה של כל אחד ואחת מהאנשים אותם את עתידה להזמין לחגוג יחד איתך. את הרשימה מומלץ לסווג לפי: בני משפחה, חברים וחברות, עמיתים לעבודה וכדומה. כמו כן, אנו ממליצות לך לציין לצד כל מוזמן/ת המופיע ברשימה את דרכי ההתקשרות עימו.
  2. עיצוב הזמנה- לאחר שאת ובן זוגן גיבשתם את רשימת המוזמנים ולאחר שסגרתם אולם ותאריך לאירוע, זה הזמן לתכנן ולעצב את ההזמנה לחתונה. לצורך כך, אנו ממליצות לך בשלב הראשון להיחשף לדוגמאות עיצוב שונות המופיעות ברשת האינטרנט, להתרשם מההיצע הקיים ולבחור את הקונספט הנכון לעיצוב ההזמנה לאירוע. כיום, לצד סגנונות עיצוב קלאסיים ומהורדים להזמנות מודפסות לחתונה, תוכלי ליהנות גם מרעיונות מקוריים לעיצוב הזמנות דיגיטליות אותן ניתן לשלוח בקבוצות הוואטסאפ השונות, להעלות לעמודי הפרופיל שלך ושל בן זוגן ברשתות החברתיות ולשלוח דרך הדוא”ל.
  3. רכישת זר כלה- הקפידי על רכישת זר פרחים המותאם לשמלת הכלולות אשר תעטר את גופך לאורך יום האירוע. את הזר מומלץ לרכוש באופן אישי ולוודא שבן זוגך (האמור להגיש לך את הזר במפגש המקדים ביניכם ביום הכלולות) מודע לסוג הזר בו בחרת ולכתובת המקום בו הוא אמור לאסוף את הזר.
  4. יום פינוק אישי- תקופת ההכנות לחתונה הינה תקופה עמוסה ומרגשת העלולה להיות מלווה גם ברגעי לחץ ולכן אנו ממליצות לך לתכנן יום פינוק שכולו שלך מספר ימים לפני האירוע הגדול. את כל היום הקדישי לדברים האהובים עלייך במיוחד והרשי לעצמך להתפנק מתחילתו ועד סופו בדרך האהובה והמועדפת עלייך במיוחד.
  5. שינה ומנוחה מספקת יום לפני האירוע הגדול- נכון, ההתרגשות לפני היום הגדול והחשוב תמנע ממך שעות שינה יקרות ולכן אנו ממליצות לך שלא לתכנן שום עיסוק ביום המקדים לאירוע. את כל היום נצלי לטובת מנוחה ושינה (כמה שיותר) ואגירת כוחות לקראת היום החשוב. הימנעי כמה שיותר מניהול שיחות טלפוניות במהלך אותו היום ואם חברות קרובות מציקות לך בהודעות שונות בטלפון פשוט כתבי להן: “אני ממתינה לראותכן מחר –נחגוג בגדול”…

מעבר לכל ההמלצות המופיעות לעיל, אנו ממליצות לך ליהנות מכל רגע ורגע לאורך תקופת ההכנות לאירוע.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Accessibility