מאורסת? בשעה טובה עכשיו זה הזמן לקנות טבעת נישואין

כשמעוניינים לבחור טבעת נישואין למעשה תרים בבחירה אחר סמל שמאפיין את הזוג, את המשמעות שלהם יחד, הרצון הוא שהטבעת תשקף את האהבה והקשר ושתהייה ייחודית עד כמה שניתן, במגבלות של איך טבעת נישואים כשרה צריכה להראות.

לכן לא סתם בענף הטבעות אין סוף ליצירתיות, כל יום מגלה מעצב חדש ורעיון יותר מקורי מקודמו לטבעות נישואים. ישנם זוגות שירצו לחרוט מילה או סמל שמאפיין את הקשר על הטבעות ויש שיעדיפו טבעת חלקה עם טוויסט של חריטה בצד הלא חשוף. רוב העיצובים יבואו על טהרת הזהב וכך גם טווחי המחירים ינועו להם.

התארסתם כבר

כעת כשאתם מאורסים ויש כל כך הרבה להתעסק ולהתכונן עם אירוע חתונה בפתח, ובכל זאת בין כל אלפי המטלות, תבחרו יחד את טבעת הנישואים שתקשור אתכם לשנים ארוכות ומאושרות יחד.  כדאי לחשוב גם על הטבעת אירוסין שנשארת בינתיים על היד ולראות איך בכל זאת היא תתאים לטבעת נוספת בסגנון ובאופי. עוד כדאי שהטבעות יהיו לטעם שניכם, אלו רגעים קסומים, הבחירה המשותפת, שכל אחד מביע את דעתו על הסמבוליות של הקשר. אפשר לחשוב על מגוון רעיונות בתחום טבעות הנישואים למרות שיש כללים שלא ניתן לחרוג מהם לפי ההלכה.

איך אמורות להראות טבעות נישואין?

אז ככה, בתוך טבעות נישואין יש פחות אפשרויות לשחק ולהשתגע עם העיצובים שכן הן חייבות להיות חלקות ולא משובצות באבני חן וכדומה. טבעות נישואין אלו הטבעות שאיתן מקדשים בני הזוג אחד את השנייה במעמד החופה. המקור לסיבה של טבעות חלקות ללא שום חומר אחר היא שאת משקל הזהב והערך שלו ניתן לאמוד בקלות יתרה ואם זו טבעת משובצת אז היה קשה יותר לאמוד את מחירה. רוב הגברים יבחרו את הטבעת הנישואין שעשויה מזהב צהוב שיש לה עיצוב יחסית דק ופשוט, משקל הזהב שלה יהיה ממוצע של 3 גרם, ובסלנג היא נקראת- שייבה. טבעות לנשים הן מעט יותר מורכבות, הרבה משלבות היום זהב צהוב עם זהב לבן ובעיצובי רוחב שונים. טבעות לנשים תשקולנה בערך 8 גרם.

טבעות חצי נישואין

כמו בכל דבר שמנסים למצוא פרצה בהלכה, כך גם מצאו פתרון יצירתי לטבעת נישואין שתישאר כשרה אך עדיין מעוצבת כפי שחשקה נפשה של האישה. הרעיון שעומד מאחורי טבעות החצי נישואין  הוא לגרום לטבעת הנשואים הכשרה והחלקה להראות בכל זאת עשירה ויוקרתית, כשטבעת חצי הנישואין תתלבש באלגנטיות על הטבעת הנישואין ותעניק לה מראה הרבה יותר יוקרתי. אפשרות נוספת היא שהטבעת הזו תצליח לחבר בין שתי הטבעות, האירוסין והנישואין, כך היא בכל זאת תהיה עתירה ביהלומים ואבני חן ותנצנץ לכל עבר.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Accessibility